SotkamoPengatur tenggelam minyakBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan

  • masa pelepasan:2024-02-02 12:20:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:90
  • Penerangan pantas:

    Sotkamo,Bunyi dalam kes kegagalan fasaSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik dan terdapat banyak sit

Kandungan artikel

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

SotkamoIni ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

AgcabadiMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Segel kebocoran minyak


SotkamoPengatur tenggelam minyakBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan kegagalan



Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation,SotkamoOn load voltage regulating distribution transformer, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Laporan pemeriksaan kualitiKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


SotkamoPengatur tenggelam minyakBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan kegagalan



Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

analisisUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg,SotkamoPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyak, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

SotkamoSebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak,SotkamoPengubah terbenam minyak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

SotkamoMaklumat produk lain
  • San FranciscoJembatan naik bergerak hidraulikMembangunkan dan menerapkan pencapaian saintifik dan te

    San FranciscoJembatan naik bergerak hidraulikMembangunkan dan menerapkan pencapaian saintifik dan te

  • San FranciscoPlatform mengangkat lengan melipat sendiriApa prestasi dan kelebihan produk

    San FranciscoPlatform mengangkat lengan melipat sendiriApa prestasi dan kelebihan produk

  • San FranciscoLif liga aluminium yang bergerak sendiriKesan hidup

    San FranciscoLif liga aluminium yang bergerak sendiriKesan hidup

  • TirunervilleImpedansi pengubah kuasaProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, kemun

    TirunervilleImpedansi pengubah kuasaProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, kemun

  • SiegenLift kereta api panduanProses pembetulan

    SiegenLift kereta api panduanProses pembetulan

  • SiegenJembatan pengangkutan aliran hidraulikKesan pada tubuh manusia

    SiegenJembatan pengangkutan aliran hidraulikKesan pada tubuh manusia

  • Los AngelesJembatan naik bimbit ForkliftKeadaan berkarat

    Los AngelesJembatan naik bimbit ForkliftKeadaan berkarat

  • Los AngelesPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerMasalah yang dihadapi semasa bergulir

    Los AngelesPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerMasalah yang dihadapi semasa bergulir

  • segera:Peringatan: Maklumat SotkamoPengatur tenggelam minyakBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan memberi anda SotkamoPengatur tenggelam minyakBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan oleh syarikat kami, perkhidmatan SotkamoPengatur tenggelam minyakBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SotkamoPengatur tenggelam minyakBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SotkamoPengatur tenggelam minyakBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan . SotkamoPengatur tenggelam minyakBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SotkamoPengatur tenggelam minyakBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!